Онлайн платформата „Ние, потребителите“ призовава за въвеждане на закон, който да регулира дейността на инфлуенсърите в България. Искането идва след разпространението на скандална реклама с участието на поп-фолк певицата Диона, която предизвика остри реакции в социалните мрежи с промотирането на спортна добавка, приемаща се през носната кухина. Според платформата, такъв закон би защитил уязвимите потребители от вредни продукти и подобен тип модели на поведение. Законът трябва да гарантира качеството и безопасността на продуктите, които инфлуенсърите промотират, както и верността на техните послания. От „Ние, потребителите“ предлагат и строги санкции за нарушения – както за инфлуенсърите, така и за техните агенти и рекламодатели. Платформата посочва и примера на Франция, където подобен закон вече действа, налагайки сериозни глоби и дори затвор за нарушителите.