По ваш сигнал - безотговорно отношение в гробищния парк

  27 Март 2023, 19:23     

За немарливо и безотговорно отношение на служители от Новият гробищен парк във Враца сигнализираха зрители на RM TV. Всичко се случило в събота сутринта, когато Емил Дойнов и съпругата му решават да посетят гроба на покойния му баща.

 

Емил Дойнов - потърпевш:
За последно сме идвали на Задушницата, която беше февруари месец - абсолютно си беше всичко хубаво. И, тъй като днеска баща ми има рожден ден, на 25-ти - би имал рожден ден - и, викам, ще мина, ще засада едно цвете, ще прелея, и си носех, нали, да запаля свещичка си купих. Когато дойдох тука видях абсолютно, нали, погром.

Емил и съпругата му са шокирани от видяното.

Емил Дойнов - потърпевш:
Струпана една купчина - ама буквално безформена, върху цялото протежение - както са яли сандвичи, както са пили бира, кенчета от бира, сандвичи... Това е абсолютно мърлява работа!

Освен разхвърляните отпадъци по гроба, Емил установява и липсата на декоративна ваза за цветя. Унищожен е и насаденият от него розов храст. Потърпевшият веднага сигнализира за грозната гледка на дежурната служителка. Жената обаче отрича това да е дело на работниците.

Емил Дойнов - потърпевш:
Еми, те казват - не сме ние! Което съвсем ме извади извън нерви, викат не сме ние, как ще сме ние?

При пристигане на мястото, екипът ни завари гробът почистен и подравнен. Но възмутеният Емил е категоричен, че случаят трябва да послужи за пример и да не се допуска такова отношение към покойните ни близки.

Емил Дойнов - потърпевш:
Искам просто да се вземе отношение, да се види, щото все некой има виновен за това. Дали е гробар, дали е...но все пак и тези, които са над низшите... Те си измиват един с друг ръцете. Ми, не сме ние, вика не може... ама това некой го е направил.

За коментар по телефона потърсихме и директорът на общинското предприятие "Обредни дейности" - Марияна Мишева. Тя призна, че е информирана за случая.

Марияна Мишева - дир. ОП "Обредни дейности" - Враца:
Такъв случай е изключително рядък, като днешния случай - да не кажа, че от месеци не съм получавала нито едно оплакване от граждани. Но, разбира се, че сме получавали такива и веднага сме реагирали. Никога не сме оставяли някой, който смята, че има проблем, да не му решим проблема по възможно най-добрия начин. При 17 хил. гробни места, как мислите, че навсякъде ние всичко може да огледаме? Нали, нормално... нормалните отношения между граждани и нас са да дойдат да ни кажат, че имат някакъв проблем, ние да го отстраним и това е.

Директорът на общинското звено призова гражданите да сигнализират своевременно на дежурните служители, при наличие на проблеми.

Марияна Мишева - дир. ОП "Обредни дейности" - Враца:
 Ако някой има някакви забележки или пък иска някаква услуга да бъде осъществена - щото освен такива забележки, би могло да има и много забележки спрямо гражданите - ако се касае за наша грешка, ние си го отстраняваме безплатно. Ако се касае за услуга, тогава вече има плащане. Но никога не сме оставяли клиент, който е дошъл при нас, за каквото и да е било, да не му решим проблема.

От ръководството на общинското предприятие увериха, че всички сигнали за нарушения и нередности ще бъдат веднага уважени.




 Анкета

Ще гласувате ли, ако има нови избори?


Виж резултатите