ЧЕЗ уеднаквява работното време на офисите за работа с клиенти на компанията в България в 7 града, за всеки ден от седмицата. Центровете за обслужване на клиенти във Видин, Враца, Монтана, Ловеч, Благоевград, Перник и Кюстендил, ще работят от 08:30 ч. до 17:00 ч., всеки ден от понеделник до петък.
С цел улеснение на потребителите, посещаващи центровете за различни услуги, компанията създаде организация за оптимизиране на работата по начин, който да позволи всеки ден офисите да отварят и затварят по едно и също време. Новата организация ще подпомогне и по-ефективната обработка на всички новопостъпили през деня документи, след приключване на работата с клиенти.
Промяната влиза в сила от 01 октомври тази година. Повече информация за работното време на всички офиси за обслужване на клиенти на ЧЕЗ, може да бъде намерена на сайта на дружеството www.cez.bg, в секция „Контакти“.