Обновен център за клиенти на ЧЕЗ във Видин

  07 Май 2020, 18:16     0

Центърът за обслужване на клиенти на ЧЕЗ България във Видин вече посреща потребителите си с обновена визия и модерно оборудване. То съответства на съвременните тенденции в областта на работата с клиенти и е съобразено с международен стандарт, който гарантира високо качество и удовлетвореност при ползване на предлаганите услуги.

През миналата година в Центъра са обработени над 18 600 заявления. Средно за месец 550 потребители търсят и получават пълната гама от над 100 вида услуги там. 

Центърът за клиенти на ЧЕЗ във Видин се намира на ул. „Цар Симеон Велики“ № 72. Във връзка с противоепидемичните мерки временно работното му време ще бъде от 9:00 до 15:00 ч. в делничните дни. Помещенията в Центъра се дезинфекцират, а обслужването е организирано при спазване на препоръките за разстояние между служител и клиент, както и между самите служители на ЧЕЗ. От компанията препоръчват на потребителите да посещават офисите на центровете за обслужване само в краен случай и при неотложна необходимост. За връзка с компанията могат да се използват възможностите за дистанционен контакт – информационна линия 0700 10 010, електронни адреси и сайтовете на компанията.




 Анкета

Ще гласувате ли, ако има нови избори?


Виж резултатите