Фишинг атака срещу клиенти на ЧЕЗ

  22 Юни 2020, 19:26     0


„ЧЕЗ Електро България“ АД уведомява своите клиенти, че днес е установен опит от страна на външни лица да заблуждават клиенти на Дружеството с имейли, съдържащи фалшиво съобщение за възстановяване на суми, с призив да посочат данни за банковите си сметки. От ЧЕЗ съобщават, че това е класически пример на измама. Използвано е логото на дружеството, а адресът, от който се изпраща зловредния имейл е сходен. Фалшивият имейл съдържа линк с вредно съдържание, като призовава клиентите да отворят линка в срок от 48 часа. От ЧЕЗ апелират да не се кликва върху линка и веднага да се изтрие съобщението. Електроенергийното дружество уведомява, че не осъществява такава кампания и не изпраща подобни имейли до клиенти, свързани с възстановяване на суми, както и, че не са били достъпвани или копирани лични данни от сървърите на Дружеството от трети страни.




 Анкета

Ще гласувате ли, ако има нови избори?


Виж резултатите