От днес – 26 май, центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ в България ще
осъществяват своята дейност в обичайното си работно време. Дружествата на компанията призовават потребителите да продължат да използват и възможностите за връзка от разстояние като телефон, имейли и корпоративни сайтове.
Във всички центрове противоепидемичните мерки ще продължат да се спазват. Осигурена е периодична дезинфекция на работни места и помещения. Създадена е организация за спазване на всички изисквания за безопасно обслужване, включително използването на лични предпазни средства, както и изискваната дистанция между служители и клиенти. Броят на допусканите за обслужване потребители, трябва да бъде равен на броя гишета за обслужване в конкретния център.
Информация за адресите и работното време на офисите за обслужване на ЧЕЗ може да се получи на телефон 0 700 10 010, както и на сайтовете на компанията. Други възможности за дистанционен контакт са и фейсбук профилите на дружеството. Проверка на текущи задължения за електроенергия може да бъде направена и чрез смс. Регистрация за услугата може да се направи чрез еднократен смс на номер 170077, който трябва да съдържа цифрите на клиентския номер от фактурата за електроенергия.