ЧЕЗ връща обичайното работно време за клиенти

  26 Май 2020, 19:34     0

От днес – 26 май, центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ в България ще 
осъществяват своята дейност в обичайното си работно време. Дружествата на компанията призовават потребителите да продължат да използват и възможностите за връзка от разстояние като телефон, имейли и корпоративни сайтове. 

Във всички центрове противоепидемичните мерки ще продължат да се спазват. Осигурена е периодична дезинфекция на работни места и помещения. Създадена е организация за спазване на всички изисквания за безопасно обслужване, включително използването на лични предпазни средства, както и изискваната дистанция между служители и клиенти. Броят на допусканите за обслужване потребители, трябва да бъде равен на броя гишета за обслужване в конкретния център. 

Информация за адресите и работното време на офисите за обслужване на ЧЕЗ може да се получи на телефон 0 700 10 010, както и на сайтовете на компанията. Други възможности за дистанционен контакт са и фейсбук профилите на дружеството. Проверка на текущи задължения за електроенергия може да бъде направена и чрез смс. Регистрация за услугата може да се направи чрез еднократен смс на номер 170077, който трябва да съдържа цифрите на клиентския номер от фактурата за електроенергия.




 Анкета

Ще гласувате ли, ако има нови избори?


Виж резултатите