Над 177 000 клиенти имат активна регистрация за безплатните sms услуги, предоставяни от „ЧЕЗ Електро България“ АД за известие преди предстоящо прекъсване на електрозахранването и проверка на сметката. От началото на тази година Дружеството е изпратило близо 194 000 кратки съобщения, а за периода от януари до юли регистрациите за sms услуги са достигнали близо 15 000.
Над 1 000 клиенти предпочитат ежемесечно да проверяват текущите си задължения за електроенергия чрез sms. Проверката се извършва с кратко съобщение с текст „smetka“ на 170077, без увеличение на цената, според конкретния тарифен план на клиента. Всички разходи по изпращане на информативните sms-и се поемат от „ЧЕЗ Електро България“ АД.
Услугата може да се заявят онлайн на www.cez.bg, както и в центровете за клиенти на „ЧЕЗ Електро България“ АД. Регистрацията за sms услугите на Дружеството е безплатна, а активирането е в рамките на 24 часа.
Използването на тези услуги би могло да спести средства и неудобства на клиентите, особено по време на летните отпуски, когато може да се пропусне срокът за плащане на месечната сметка.